Alla inlägg den 19 februari 2010

Av gyllyan - 19 februari 2010 19:54

Lycklig för i dag är det fredag, vilket innebär sovmorgon i morgon. Och gud vad jag behöver det!


Kära vänner, jag lämnar er inte, även om jag flyttar, för huset ligger ca 3 minuter från vårt nuvarande...och då kan nog t.o.m bästaste grannen komma och fika ändå :-) Var faktiskt förbi och smygkikade i dag, från bilen bara lite så där. Tomten såg mindre ut än jag trodde men huset är väldigt fint, lite annan färg så blir det tip top. Ska bli väldigt spännande att se insidan på visningen nästa helg.


Min käre son är i upplösningstillstånd. Han tycker verkligen reklamen där mamman fyller på nappflaskan med det skitiga diskvattnet är fruktansvärt, han säger att han inte står ut med att se den mer. Man måste vara snäll mot småbarn säger han. Åh, jag har lyckats med ett barn åtminstone.

Äsch, dom andra är bra lyckade dom med.


Dagens reflektioner i korthet:



  • Tre kronors matchdräkt ser ut som om den kommer från 1983.
  • Euroshoppers Tacochips med ostsmak smakar...svamp?

Snöstorm...igen. Men va faan!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards