Alla inlägg den 16 februari 2010

Av gyllyan - 16 februari 2010 18:47

Min son har glasögon. Han har aldrig haft bekymmer med det, förrän nu. Helt plötsligt, efter 1,5 år, vill han inte längre. Helt plötsligt tycker han att dom är jobbiga. Inte så att nån har retat honom eller så heller utan han förstår bara inte, han har ju bra syn. Så hur förklarar man för honom att översynta personer ser bra men ändå har dålig syn? Jag hoppas att det här som så mycket annat bara är en fas.


OK dag annars, ingen har dött, ingen har skällt ut mig och bara en timmes övertid.


Kandidaterna har dykt upp. De tar lika mycket tid som de sparar.


Fettisdag idag och det bjöds på semla på jobbet, inte så tokigt. Fast mina hemmagjorda var godare.


Dagens reflektioner i korthet:





  • Jiho, grabben från i går klarade operationen, 1-0 i matchen mellan livet vs cancer.
  • Det är allmänt känt att man blir känslosam och gråtmild under graviditeter...men ingen berättar att det aldrig försvinner och bara bygger på sig för varje barn.
  • Är bikiniformen värd all denna diet eller ska man helt enkelt anlita plastikkirurgerna?
  • Kommer det bli vår...för det känns som istiden kommit åter.

I morgon är det onsdag, efter jag lyckats kravla mig ur sängen är det bara två mornar kvar till helgen=sovmorgon!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards