Alla inlägg den 8 februari 2010

Av gyllyan - 8 februari 2010 21:38

När jag satt där i bilen på vägen hem från mitt jobb på den prestigefyllda avdelningen, mörkt var det redan och trots att det var varmt i bilen så frös jag lite eftersom termometern sa 7 minus, då drömde jag mig bort och tänkte på bloggen som aldrig blivit. Så slog det mig, kanske borde jag nu, med skalpellen i handen och hjärtat så närvarande, med kniven mot strupen och hjärtat i handen. Så spelades Kents Hjärta på radio och det var som ett teckan.


Så nu börjar jag!


Vad ska jag blogga om? Tankar, idéer och åsikter av en människa i utvecklig. Med döden så närvarande på jobbet och livet ännu mer närvarande i hemmet så finns det så många tankar, om stort och smått, allvar och småstrunt.


Kanske kan jag få någon annan att också börja fundera?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards