Alla inlägg under juli 2010

Av gyllyan - 31 juli 2010 13:38

Dagens reflektioner i korthet:

  • Gav barnet jordens sämsta lunch i dag, sockerkakssmet och Gorbys. Fast jämfört med stenåldern var den nog bra, då fick dom gammalt kött och bär.
Av gyllyan - 28 juli 2010 22:13

Om ni undrar vad en arbetslös/mammaledig icke thoraxkirurg gjort hela sommaren så får ni veta nu.


  Nya trappen på framsidan

    Lounge


    Ny inramning runt poolen.


 

Vitt staket runt om.


Dagens reflektioner i korthet:

  • Fast man är precis lika arbetslös känns det lite mindre hopplöst när man sökt ett jobb.
Av gyllyan - 8 juli 2010 22:48

Jag borde blogga mer än någonsin, nu när jag har "semester" Men med bara en dator i huset och tomten full med ofärdiga projekt så blir det inte så. Och hur roligt är det att läsa om sol, bad och målning varenda dag. Inte roligt att skriva om heller.


Åkte runt och kollade utemöbler med min vän i dag. Det tog en evighet men var trevligt. Och vilka fantastiska barn jag har, dom var så snälla hela tiden fast det rimligtvis knappast kan ha varit kul för dom.


Dagens reflektioner i korthet:

  • Jag har blivit inspirerad. Om jag inte orkar skaffa fler barn kanske jag kan hjälpa andra att få det? För jag gör ju så underbara barn :-)

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards