Alla inlägg den 14 februari 2010

Av gyllyan - 14 februari 2010 21:17

Vilken härlig helg, full av vila och mys, goda vänner och så några släktingar på det. Och semlor förstås, såna bakade vi i lördags och goda var dom också. Vi har hunnit städa också, jag älskar söndagar av den anledningen, måndagar också, för då är hemmet så skinande. Efter det är det bara förfall.


Nu ska jag titta på tonårsserie, The vampire diaries. Jag är barnsligt förtjust både i vampyrer och romantiska tonårsserier så den här är perfekt. Och i den här är vampyrerna verkligen snygga till skillnad från i Twilight. Har jag riktigt tur är det riktigt mycket hångel och naket i det här avsnittet :-)


                    

 

Fast dom slår inte Alexander Skarsgård i True Blood. Honom har jag faktiskt träffat på riktigt, en natt för länge sen på Escobar. Jag tror inte jag gjorde nåt bestående intryck.


Jag hoppas nästa vecka inte blir lika skit som den förra. Och jag tror jag ska se till att få lite semester, jag har ju lite flextimmar att ta ut.


Jag tror att jag löst gåtan med lilldotterns nattliga sammanbrott. Hon är kissnödig! Men som bror sin är hon för trött för att kunna förklara det så hon skriker och beter sig istället. Go men knasig liten dam det där.


Dagens reflektioner i korthet:



  • Man blir inte lyckligare av att vara smal, det vet jag. Så varför kan man inte bara vara nöjd då? Så jag äter en chilinöt till.
  • Jag har faktiskt fått världens gulligaste ungar...så det så! Må så vara att de också är de knäppaste men det är troligen ett släktdrag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards