Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

En dag i syndens tecken

Av gyllyan - 21 januari 2011 22:15

I går påpekade maken att mitt blogginlägg var lite kort. Jag tyckte han var lite gnällig. Tills jag tittade in på bloggen och insåg att typ hela inlägget var borta, endast första raden var kvar. Och inte minns jag vad jag skrivit heller.


Denna dag har gått i syndens tecken. Och det är inte helt lätt som gift kvinna eftersom man kan njuta av de bästa synderna utan Guds straff. Men frosseri har jag inget frikort för. Säger bara chokladpudding, sjukt underskattat!


Dagen reflektioner i korthet:

  • En vän/kursare ska ha en bäbis, hennes nr 4. Mina äggstockar värker!
  • Högmod. Den synden åker jag dit på dagligen.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gyllyan - 26 februari 2011 00:04

En liten historia, direkt frän verkligheten, 5 minuter ur en mammas liv. Reser mig upp för att hämta en kudde till dottern. Tar med två tomma glas från bordet, lite kläder som ändå ska in i hennes rum och en teckning som brorsans hennes gjort som ha...

Av gyllyan - 2 februari 2011 09:47

Varde Cosmic. Skiten fungerar perfekt i dag, hallelulja! Tänk, tiden läkar alla sår. Jag har iaf fått skorpa på mitt. Och ett förtydligande, tydligen har grejer missuppfattats, my bad. Min man har INTE varit otrogen, det finns andra sätt at...

Av gyllyan - 1 februari 2011 22:37

Mindre arg. Mer ångest. Väldigt mycket mer trött. Kortare stubin. Mer magont. Smalare. Tacksam. Klokare. Fortfarande äcklad. ...

Av gyllyan - 31 januari 2011 19:14

Känns som ett bra tema just nu.  Lyssna och njut.     Och fantstiska Loppan dansar på bästa hårdrocksmanér när mamma spelar musik. Så jag ler. För hur kan man låta bli. Men gråter gör jag inte. Fast vad nära det var när jag var...

Av gyllyan - 31 januari 2011 14:20

En sunkig dag som denna borde Gud kunna vara lite schysst. Men nej, han ser till att hela journalsystemet strejkar. Så frustrationen flödar. Jag andas 10 djupa andetag och går ut från mitt rum.   Alla undrar, vad har hänt? Jag är sårad. Jag är ...

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards