Alla inlägg den 21 mars 2010

Av gyllyan - 21 mars 2010 21:10

Ska skriva precis som de sista 24 timmarna varit, tråkigt.


Sonen vaknade efter ca 1 timmes sömn i går och kräktes. Och vi som älskar magsjuka, sicken tur.


Snö, snö, snö. Igen. Skit också.


Städdag dessutom, roligare kan man ha.


Grannen tänkte åka till Nickis i dag. Precis vad jag också hade lust med. Fast just ja, sonen har magsjuka så vi kunde inte åka med. Skitdag!


Men skadeglade jag glädjer mig åt att alla jävla bandyfantaster har frysit arslet av sig på Studentaernas i dag. Suckers!


Med andra ord hade jag lika gärna kunnat åkt och fikat hos kompisen i grannbyn med de lika kräksjuka ungarna i går, då hade jag iaf uttnyttjat tiden effektivt.


*mutter*


Hemma i morgon med sonen, känns kanske inte så väldigt lämpligt att smitta ner avdelningen med kräksjuka. Inte för att jag känner mig sjuk (oj, nåt positivt) men om jag blir det lär jag bli det i morgon. Så vi håller oss hemma.


HårdLCHF fram till påsk, nu jävlar!

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards