Alla inlägg den 28 mars 2010

Av gyllyan - 28 mars 2010 22:17

Haft maratonsamtal med en av mina vänner, dating är svårt! Otroligt tacksam är jag att det inte är jag som måste hålla på. Men det är allt lite spännande att titta på, så här lite från sidan.

Lyckades äntligen ta mig till grannbyn och vännen där, mycket trevligt. Fikade och tjattrade några timmar och barnen lekte så sött...nästan hela tiden iaf, 6-åringarna var som vanligt lite sura ett tag för att de inte ville samma sak.

När jag kom hem kom ytterligare en kompis på besök, visserligen utan barn och jag hade verkligen sett fram emot att träffa hennes lilla troll för det var så länge sen men det var ju såklart trevligt att träffa henne ändå.

Och så åkte jag en sväng till mamma och pappa med vår gamla barnvagn som systeryster ska ha till sin lilkille för att slippa släpa sin vagn hela tiden.

Som plus blev jag av med två kassar och en kartong med gamla barnkläder eftersom alla besök resulterade i hämtning/lämning av dom.


Dagens reflektionr i korthet:

  • Bra dag!

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards