Alla inlägg den 5 mars 2010

Av gyllyan - 5 mars 2010 21:42

Kors i taket, lilla dottern sov hela natten i natt. Kände mig nästan utvilad i morse. Vi hade ett litet samtal innan läggdags i går då jag påpekade att jag och pappan gärna vill sova på nätterna. Lillan tittade frågande på mig och sa "Men ni sover väl inte?" Kanske kan förklara en del.


Gjorde grym Cole slaw i dag, på hemgjord majonnäs, pluspoäng för det! Grillade revbensspjäll till, mycket gott.


Solsidan, sjukt kul!


Slutade nästan i tid i dag, vilken start på helgen. Och faktiskt börjar jag känna nån slags ömsesidig respekt för kirurgerna två trappor upp. Det är ändå en fördel att inte känna sig som en småkryp i närheten av folk som man jobbar med. Det bestämdes också att farmor (hon är naturligtvis inte min farmor men hon är så lik att det känns så) ska få lämna oss i nästa vecka, så glad för hennes skull men jag tror jag kommer gråta när hon åker.


Pratade just med min favoritVärsteråsare, bestämde oss för att nu jävlar blir det Volbeat och alkohol nästa lördag, skojigt!

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards