Alla inlägg den 6 mars 2010

Av gyllyan - 6 mars 2010 22:25

Dagens extra reflektion:

  • Gud så irriterad jag blev på Sista chansen...eller heter det Andra chansen? Skitsamma! Så fort det kommer en hårdrockare så ska det tjatas om tatueringar. Tjejerna i Crucified Barbara har ju inte ens speciellt många, den där Pauline hade lika många (få). Fan, jag har ju fler (och större) än de där brudarna *morr*

Hör småfolk vakna i bakgrunden, bådar inte gott inför natten....

Av gyllyan - 6 mars 2010 19:39

Vi var på kalas i dag, de två minsta gäddorna och jag. Lagom mycket barn så det vart en trevlig historia. Sonen hade en av sina bästa vänner där, tillika storebror till lilldotterns bästa kompis och son till en av mina bästa vänner. De bjöd hem oss till sig för att fortsätta kalaset. När det sen faktiskt blev dags att bege sig hemåt för att laga middag vägrade båda barnen. Så det blev premiär för lilltjejen att vara hemma hos en kompis själv och leka. Gick hur bra som helst så klart, hon grät dock ögonen ur sig när hon skulle hem eftersom storebror skulle sova över, hon kunde inte förstå varför inte hon kunde sova i bästisens säng?


Vad ska jag göra i morgon då? Förrutom det obligatoriska storstädet. Åka med kompisen och bada kanske...eller hälsa på kompisens nya bebis...eller lillasyster och hennes bebis som jag knappt hunnit träffa...eller kompisen i stan som jag aldrig hinner varken se eller prata med...eller kompisen i grannbyn som jag inte tror jag träffat sen före jul men som har den goda smaken att blogga så jag håller reda på vad som händer i hennes liv ändå. Troligtvis blir jag bara hemma, som vanligt.


Dagens reflektioner i korthet:

  • Det är med stor sorg som jag inser att Brad Pitt blivit gammal. Men man kan ju alltid titta på gamla filmer, då är han förevigt ung *nöjd*
  • Sista chansen, kan det vara nåt?
  • 4,5 kg kvar till matchvikt.

Dags för annas- och melonsallad med vaniljdoftande mezeyogurt. Inte fy skam det inte.

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards