Alla inlägg den 12 mars 2010

Av gyllyan - 12 mars 2010 22:10

Jag tror jag vet hur jag ska göra...om jag fick välja alltså. Jag hade ju tänkt att söka AT i Västerås och det skulle jag nog få. Men efter att ha provat det här med långa arbetsdagar, och det skulle det bli i sisådär 2 års tid om jag ska pendla dit, känner jag mig inte så sugen längre. Så även om Ackis knappast är känt för att ha bra AT så kanske det ändå är värt att vänta på det. Så träffade jag gamla favoritkursaren på MAXI och hon hade lite intressanta nyheter om det hon jobbar som. De ska tydligen göra om den tjänsten, bredda den och öka från 5 till 8 st. Start i augusti, precis så jag skulle jobba färdigt här och ha lite semester dessutom. Och det bästa, bredden innebär att även medicin ingår! Och jag har aldrig haft så roligt som när jag gick som kandidat där. Så drygt ett halvår där i väntan på AT vore ju bara skoj. Fast då förutsätter jag att jag får det...dumt, jag vet, det är ju inte alls säkert. Men man måste ju vara positiv!


Jag limmade ihop mina fingrar i dag. Det gjorde ont.


Haft två samtal i dag med oroliga småbarnsföräldrar som ville ha råd. Och jag ger dom så gärna..säger ju att jag skulle vara perfekt på den där tjänsten.


I morgon invaderas huset av två partyglada brudar, gud så skoj det ska bli!

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards