Alla inlägg den 9 mars 2010

Av gyllyan - 9 mars 2010 20:16

För det är så mycket sol numer, helt underbart.


Bildade klubb med en av överläkarna i dag, Klubben för riktigt morgontrötta. Vi kom i tid båda två i dag till morgonmötet för första gången på...någonsin typ. Vi kom fram till att det är solens förtjänst.

Ca 30 timmars övertid i februari.

Jag tror nästan gårdagens snack om att vi behöver mer hjälp på avdelningen har hjälpt, jag har aldrig sett så många av kirurgerna på vårt våningsplan på en dag sen jag började jobba. Min sida har varit lugn i dag, jag har tom hunnit handlett mina kandidater ordetligt. Känns riktigt bra eftersom jag tycker att det är superviktigt. Jag ska absolut hålla på med sånt mer när jag blir vuxen.


Min son är en ovanligt klok liten pojke. Han berättade att han brukar lura iväg såna som slåss och retas till fröken genom att säga att de ska få glass eller en överraskning, sen avslöja vilket bus de håller på med. Good work!


Markus Krunegård på radion i morse, som vanligt blev jag fånigt lycklig och sjöng för full hals.


Inga reflektioner, för trött...som vanligt.

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards