Alla inlägg den 14 mars 2010

Av gyllyan - 14 mars 2010 19:03

Mycket bra idé. För oj vad roligt vi hade. Inte lika roligt att kliva upp kl 6 med dottern efter ganska exakt 2 timmars sömn. Fast ska jag vara ärligt så var jag knappast vaken förrän närmare 9. Inte direkt bakis heller...kanske lite, huvudet gör lite ont iaf.


I morse ville min son fira, för att vi har världens bästa familj. Han är onekligen en mycket gullig pojk. Så han bakade muffins och jag överraskade med chokladbollar.


Jag såg melodifestivalen på reprisen i dag. Annas låt är ju bra. Hur det sen går i stora finalen vet man ju däremot inte, dom där ute i Europa verkar inte ha riktigt samma smak som vi i Sverige. Fast Erik var ändå min favorit, faktiskt hela familjens favorit. Utom makens såklart, han uppskattar inte söta småpojkar på samma sätt som jag :-)


Oj, jag somnade visst *gäsp*

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards