Alla inlägg den 25 april 2010

Av gyllyan - 25 april 2010 22:46

Herre gud vad den kvinnan är rolig! Mia Skäringer alltså. Fast lite sorglig också. Jag tror jag har hittat min tvilling. Inte roligheten men allt annat, inklusive hängbuken.

Och det var ju nice som vanligt att hänga lite med bästa Värseråsbon, lite sushi slank i också.


Innan den stora konsertupplevelsen var det utedag för hela slanten. Skurade altanen med både specialmedel och maskin så nu skiner den, den är nästan snyggare än när den var nybyggt. Hoppas bara vi inte behöver skura det runt poolen också för det är nästan 100 kvadrat *pust*


Bjöd barnen + kompisar på kesoplättar med fruktsallad och grekisk yogurt med en doft av vanilj till lunch. Jisses vad de åt. Hade de vetat vad nyttigt det var hade de troligen matvägrat. Äldst=smart=vinner :-)


Dagens reflektioner i korthet:

  • Skit vad livet är svårt och jobbigt ibland. Det var pest att vara tonåring men då hade man ju iaf åsikter. Nu har man insett att det mesta är nånstans i gråskalan.
  • Jag säger som Mia, jag är trött på att vara trött!

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards