Alla inlägg den 7 april 2010

Av gyllyan - 7 april 2010 22:05

Fortfarande förkyld, fortfarande irriterande extraslag hela tiden. I ett utbrott av total lappsjuka och rastlöshet bestämde jag mig för att åka med grannen till MAXI. Med två galna 2-åringar. Genomtänkt!


Till kvällen kom min bror och hans dotter hit för att äta middag med oss och sätta dit vår nya toastol. Köttfärsbiffar med fetaost i, ugnsgrillade grönsaker och potatis med hemmagjord bearnaisesås, tzatziki och ungsgrillade brödpinnar med vitlök. Till efterrätt stekta bananer med glass. Mycket gott! Men nu är jag verkligen trött.

Min svåger kom också, för att fixa det sista med fläkten. Vilket visade sig bara vara att sätta i sladden :-)


I dag har ungarna varit galna! Dom har inte varit sams många sekunder under dagen. Otaliga gånger har jag rytit och skickat in dom i varsitt rum. Dagisdags...men just ja, dom har ju påsklov. Bäst att hitta på nåt i morgon...men när ska jag vila och bli frisk då?


Dagens reflektioner i korthet:

  • Jag lever med tjurskallar och surskallar!

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards