Alla inlägg den 9 april 2010

Av gyllyan - 9 april 2010 14:02

Jag mår faktiskt bättre i dag, kors i taket! Nästan inga extraslag och inte dödligt trött heller. Visserligen sov jag typ 10 timmar i natt så det kanske finns en förklaring. Fast förkyld som fan är jag fortfarande, modell influensa fast utan den höga febern. Det är nästan fånigt att alla andra i familjen är så friska.


Ska nu gå och kakla lite i köket, den nya fläkten är lite mindre än den gamla.


Några timmar senare.

Satan vad snyggt det vart, som nytt! *nöjd*


Ännu mer nöjd är jag att jag får tillbaka pengar på skatten. Så jag shoppade loss lite, bl.a den här.

                         

                          Halens

Dyr men det är jag värd. Ska till IKEA dessutom i morgon, det kan bli hur dyrt som helst :-)


Dagens reflektioner korthet:

  • Vilken kvalitet det är på BRIOs leksaker, en träskallra har legat ute hela vintern i snön men ser som ny ut. Gjord för blöta små barnmunnar, helt klart.
  • Man måste fan vara läkare för att få vård.

Fika med barnlek i morgon med en av "grannarna". Behöver jag efter den här veckan *host och snörvel*


Kanske förstod ni att hon, den där läkaren som inte tog sig tid att träffa mig igår ringde inte heller som hon skulle i dag. Förvånad? INTE!


Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards