Alla inlägg den 10 maj 2010

Av gyllyan - 10 maj 2010 14:11

Jag tog mig till jobbet i dag. Och sökte jobbet. Som jag redan har. Innan ronden. Vet inget mer än att de inte hunnit anställt nån annan men egentligen skulle vilja anställa en legitimerad läkare där undervisningen inte är "bortkasatad" Men hon avslutade det hela med att säga att vi/hon skulle fixa det här. Positivt?


Sen åkte jag hem i stort eftersom lilltjejen blivit markant sämre hemma hos morfar och bara kräktes. Nix, ingen kräksjuka här, hon kräks ju som bekant av allt så det kan lika väl vara öroninflammation som febern som lunginflammation. Bestämde ändå att avvakta med att åka till barnakuten, jag ger det tills i morgon. Det är ju trots allt det jag skulle råda en vän om den hade ringt och frågat mig.


Dagens reflektioner i korthet:

  • PMS-häxan har somnat.

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards