Alla inlägg den 9 maj 2010

Av gyllyan - 9 maj 2010 21:05

Sjukt roligt hade jag i fredags, sjukt roligt!


Lilltjejen är sjuk, morfar får vara barnvakt för maken måste jobba och jag måste till jobbet och tigga om fortsatt anställning. Jag har ingen anledning att tro att dom är annat än nöjda men jag vet att dom satt i gång och intervjuat folk inför hösten och har jag otur så har de redan anställt nån. Måste ta tag i det här på en gång, på morgonen. Innan rond. Nu fick jag ont i magen. Jag HATAR att söka jobb, det är fan förnedrande.


Satte i gång poolen i dag. När jag började såg det ut som en sjö, det var alger och skit i hela poolen och luktade dike. Men efter sisådär 3 timmars jobb är den turkos och doftar klor :-) Och bordet på framsidan vart slipad och oljad också. En utedag mao. Tur för hälsan för gårdagen bestod av bakfylla, friterad mat och Californication.


Dagens reflektioner i korthet:

  • Man är inte smart när man är full. Eller bakfull.
  • Jag gillar söndagar.

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards