Alla inlägg den 11 juni 2010

Av gyllyan - 11 juni 2010 21:42

Men gud vad lycklig jag är över att inte vara i Sölvesborg! Jag tog beslutet på plats förra året och efter ett telefonsamtal med käre maken och bror är jag MYCKET nöjd med det beslutet. Om ingen större katastrof inträffar där nere är det ett under.


Avslutning för 6-åringen i dag. I gympasalen vart det för regnet öste ner. Men det var gott med jordgubbstårta där med. Sen drog vi till stan och brände pengar. Vi försökte oss på att käka lunch på en Kinarestaurang också, gick så där. Barnen var visserligen glada men åt gjorde dom inte. Förrutom glassen då.


Kompisen var här med nya pojkvännen och käkade middag i dag. Trevlig kille som tusan. Verkade dessutom verkligen gilla kompisen min och det är ju huvudsaken. Fast ett tag trodde jag att han skulle ta med sig min dotter hem, hon lyckades charma honom totalt. Han kan nog tom fungera med min make, han kunde lika mycket onödig kunskap om konstiga rockband som honom nämligen.


Nu blir det Vampyrromantik för hela slanten!


PS. Uppföljning på vattenleken på dagis. Ungen höll på att inte få vara med eftersom han hade sprutat med pistolen på rasten. Hade just varit snyggt när vi åkte hela vägen till Maxi för att köpa den !

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards