Alla inlägg den 2 februari 2011

Av gyllyan - 2 februari 2011 09:47

Varde Cosmic. Skiten fungerar perfekt i dag, hallelulja!


Tänk, tiden läkar alla sår. Jag har iaf fått skorpa på mitt.


Och ett förtydligande, tydligen har grejer missuppfattats, my bad. Min man har INTE varit otrogen, det finns andra sätt att svika på. Jag är inte heller intresserad av att vara otrogen, det var inte det som syftades i mitt tidigare inlägg om synd och väggar. För det är så lätt att missuppfatta saker. JAG vet ju vad jag menar och vad jag syftar på när jag skriver, det innebär inte att andra gör det. Likaså är det lätt att tro att andra ska förstå hur oskyldigt och skämtsamt något ska vara...men det är inte så självklart. Så vi drar lärdom av detta och tänker/läser igenom allt innan vi trycker på skicka knappen. Eller för den delen öppnar käften.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Resan började med kniven mot strupen och hjärtat i handen - en icke thoraxkirug. Nu fortsätter resan som läkaren på huset.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Åsikter och tankar av andra.


Ovido - Quiz & Flashcards